středa 25. července 2012

* Modlitby*


 * MODLITBA ZA PRÍBUZNÝCH A ZA RODINU * 

Najdrahši Bože, prosím pomôž pribuznému / meno / pocítiť kľud a šťastie.
Žiadam Ťa, aby si k nemu / k nej, vyslal anjelov, ktorí ju / jeho utíšia.
Prosím, obklop celú našu rodinu oblakom Božej lásky.
Pomôž nám, uvolniť sa a udržať si vieru a dôveru.  
Daj nám, prosím znamenie lásky, aby sme mohli odhodiť všetok strach.
Ďakujem, Ti za všetku Tvoju liečivú lásku.
*
Zakaždým­ keď dávate lásku prostrední­ctvom pocitov,­ slov alebo činov pridávate­ lásku do svojho poľa okolo seba. Všetko, čo je vo vašom magneticko­m poli, má schopnosť­ priťahovať­.
*
Vždy, keď dávate lásku, zväčšujete­ a znásobujet­e lásku v magneticko­m poli okolo seba, a tým je väčšia vaša schopnosť­ priťahovať­ veci, ktoré milujete..­:)


*ODPUSTENIE* 

Vypouštím ze svého nitra veškerou hořkost a zášť. 
Stvrzuji, že jsem zcela ochotný/á každému odpustit. 
Pokud pomyslím na někoho, kdo by mi mohl jakýmkoliv způsobem v životě ublížit, nyní této osobě žehnám s Láskou a vypouštím ji. 
Vím, že mi nikdo nemůže vzít nic, co je po právu moje. 
To, co mi náleží, se ke mně vždy navrátí božím řízením osudu. 
Pokud se ke mně něco nevrátí, potom mi to nebylo souzeno. 
Přijímám tuto myšlenku s mírem. Zbavení zášti je velice důležité. 
Věřím, sám (sama) sobě. 
Jsem v bezpečí. Jsem motivován(a) Láskou.

Žádné komentáře:

Okomentovat